Klantenservice
Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via de contactmodule. Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. In de onderliggende pagina's vindt u overige informatie omtrent betalingen, verzendingen en klachtenafhandeling.
Snel antwoord? Neem contact op via Whatsapp (+31 6 33713812)!
Adres Allesvoordesauna.nl
Friezenstraat 4a
5249JS Rosmalen
073-6907613
[email protected]
KvK: 17250983
BTW: 820721712B01
Rekeningsnummer: NL36ABNA0568746511
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Veelgestelde Vragen
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De meeste artikelen hebben we op voorraad, echter zijn er een aantal producten die door ons geproduceerd worden nadat de bestelling is geplaatst. Wij streven er hoe dan ook naar om de bestelling de eerstvolgende werkdag te verzenden. Wanneer we zien dat we de bestelling niet binnen 3 werkdagen kunnen verzenden ontvangt u hiervan bericht.
We streven er altijd naar om de bestellingen van vandaag, morgen te verzenden.
1.2 Wie bezorgt mijn bestelling?
De verzending wordt afgehandeld door postNL. In de meeste gevallen bezorgt postNL op de eerst volgende werkdag na de verzending.
1.3 Wordt ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
Ja, u krijgt via email informatie over de status van de bestelling. Afhankelijk van de betaalmethode en levering ontvangt u informatie over de betaalstatus. Bij verzending ontvangt u een Track&Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.
1.4 Heeft deze webshop een keurmerk?
Ja, wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk (www.keurmerk.info). Dit betekent dat wij ons houden aan de Algemene Voorwaarden zoals opgesteld door de stichting. Ook bieden we heldere informatie over betaalopties en klachtenafhandeling.
1.5 Is betalen via de webshop veilig?
Ja, betalen via de site verloopt via iDEAL, BanContact/Mister Cash of SofortBanking/DIRECTebanking. De werkelijke transactie verloopt in een andere module via een beveiligde verbinding met uw bank. Kiest u voor vooraf overmaken, dan heeft u alleen te maken met uw eigen bank. Ook is betaling onder rembours mogelijk, u betaalt dan aan de postbode. Hieraan zijn wel extra kosten verbonden.
1.6 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Stuur zo snel mogelijk een mail of neem contact met ons op via de contactpagina. Als de bestelling al is verstuurd gelden de regels voor retouren.
1.7 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw bestelling retourneren binnen 14 dagen. Neem eerst contact met ons op voordat u artikelen terug stuurt. De artikelen dienen, indien mogelijk, nog in de verpakking te zitten en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat te zijn. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.