Sluiten

Verzenden & retourneren

Verzendkosten

Door aanhoudende prijsverhoging van de vervoerders hebben we na 10 jaar de verzendkosten moeten aanpassen.

NL = gratis boven € 60,- (anders € 5,95)
BE = gratis boven € 85,- (anders € 7,55)

Verzending via PostNLPer bestelling betaalt u verzendkosten, wanneer deze moet worden verzonden. Binnen Nederland is dit € 5,95. Bij bestellingen groter dan € 60,- berekenen we geen verzendkosten. Verzending naar België kost € 7,55. Bij bestellingen groter dan € 85,- berekenen we geen verzendkosten naar België. Deze voorwaarden gelden bij normale pakketpost via PostNL. De verzendkosten buiten Nederland en België zijn te vinden wanneer u de optie kiest bij uw bestelling.

Pakjegemak
Naast de normale verzending van uw bestelling met Postnl bieden wij nog een andere verzendmogelijkheid: Pakjegemak.
Pakjegemak is een andere manier van verzenden via Postnl. Uw pakket wordt niet bij u thuis afgeleverd, maar u kiest zelf een locatie uit in Nederland waar u het pakket wilt afhalen.
U bepaald dus zelf de locatie (bij de supermarkt waar u dagelijks komt?) en ook het tijdstip. Tijdens het afrekenen in onze webwinkel kiest u heel gemakkelijk de gewenste locatie. Wel zo GEMAKkelijk, toch?
Wilt u weten waar een afhaalpunt bij u in de buurt zit? klik HIER.

Retourneren


Een RMA formulier kunt u hier downloaden (rechter muisknop, opslaan als). Let op: wij nemen geen teruggestuurde pakketten aan die niet zijn aangevraagd via het RMA formulier.

’U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Producten die verzegeld zijn, kunnen NIET retour gezonden worden wanneer de verzegeling verbroken is. (bijvoorbeeld glazen parfum en etherische olie flesjes.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Artikelen uit de outlet zijn niet retourneerbaar. Dit ivm de enorme kortingen die u hier krijgt!

Klachtenafhandeling


Heeft u een klacht, dan kunt u altijd contact opnemen met ons via [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen. U krijgt altijd een handmatige ontvangstbevestiging wanneer uw klacht in behandeling wordt genomen. Overige contactgegevens vindt u op de contactpagina.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »