Verzenden & retourneren
Verzendkosten
Door aanhoudende prijsverhoging van de vervoerders zullen we binnenkort de verzendkosten moeten aanpassen. Nu is het nog als volgt:
NL = gratis boven € 60,- (anders € 5,95)
BE = gratis boven € 85,- (anders € 7,55)

Pakjegemak
Naast de normale verzending van uw bestelling met Postnl bieden wij nog een andere verzendmogelijkheid: Pakjegemak.
Pakjegemak is een andere manier van verzenden via Postnl. Uw pakket wordt niet bij u thuis afgeleverd, maar u kiest zelf een locatie uit in Nederland waar u het pakket wilt afhalen.
U bepaald dus zelf de locatie (bij de supermarkt waar u dagelijks komt?) en ook het tijdstip. Tijdens het afrekenen in onze webwinkel kiest u heel gemakkelijk de gewenste locatie. Wel zo GEMAKkelijk, toch?
Wilt u weten waar een afhaalpunt bij u in de buurt zit? klik HIER.
Retourneren
Geef altijd aan dat je een u een product wilt retourneren. Dit kan via email, Whatsapp en telefoon. Pas wanneer u contact heeft gehad, en daarmee een retournummer, kunt u dit versturen naar:Retouren AVDS
Friezenstraat 4a
5249JS Rosmalen
’U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Producten die verzegeld zijn, kunnen NIET retour gezonden worden wanneer de verzegeling verbroken is. (bijvoorbeeld glazen parfum en etherische olie flesjes.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Artikelen uit de outlet zijn niet retourneerbaar. Dit ivm de enorme kortingen die u hier krijgt!
Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht, dan kunt u altijd contact opnemen met ons via [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen. U krijgt altijd een handmatige ontvangstbevestiging wanneer uw klacht in behandeling wordt genomen. Overige contactgegevens vindt u op de contactpagina.